"Gém portré" készítése képekben...

2019.01.21

A legutóbb készült képem a egy gyönyörű madárról,egy Kék Gémről készült. Már régóta terveztem, hogy állatokról, kedvencekről fogok képeket, esetleg képsorozatot készíteni.

Eljött a pillanat amikor neki kezdtem.

Előzetesen több fotót, képet és videót is megnéztem az interneten. Mivel még sohasem festettem állatokról portrét, egy kicsit félve vágtam bele.

Mint mindig, először feskicceltem nagyjából a madarat, majd az alapszíneket vittem fel.

Ez még csak egy nagyon nyers vázlat. Egy kis finomítást követően már egészen kezd kialakulni a végső forma. 

Végül pedig egy pár nap száradás követően, az utolsó simítások is megtörténtek

© 2019 Bela Gutassy All Rights Reserved 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el